2009. február 3., kedd

Nekünk is jár a szórakozás

A Vörös kereszt csapata a hétvégén Királykőn pihente ki egész éves tevékenységét. A mini szilveszter ugyan kicsit későre esett, mi így is jól éreztük magunkat. Pénteken estére érkeztünk meg, a hosszú úton mindenki megéhezett. Az általunk készített és csomagolt ételeket mindenki jóízűen fogyasztotta. Az esti program Activiti volt, a két csapat egyetlen pont különbséggel zárt, de nem is az eredmény hanem a hangulat volt a fontos. A ganajtúró gombolyag elég nehéznek bizonyult, de a lábbalhajtósfavideó sem volt egyszerű elmutogatni. Az éjszakai órákban a társasjátékok is előkerültek, sakk, malom, Pingpong, stb. Másnap mindenki első dolga volt, hogy kinézzen az ablakon, a kilátás nem volt mindennapi. Reggeli után röktön sétálni indultunk, volt hógolyózás mosdatás, minden ami belefér. Kincső kissé be pit bullt így senki nem úszta meg szárazon, főleg ő nem. A hosszú és kimerítő séta után mindenki kidőlt, de a mi Pityu vezérünk állta a sarat, az álmatlanságban szenvedő Szendével, így elkészült a fincsi flekken is. A nagy ebéd és egyben vacsora után következhetett az Activiti visszavágó. Az este nem sikerült túl hosszúra mivel a panzióban elszállásolt néhány család miatt nekünk is villany oltást fújtak a házigazdák, na meg Cókáné. Vasárnap reggel csomagolás után fájó búcsút vettünk Cókánétól aki Pityuval már nem mert hazamenni. Egy utolsó sétára indult a csapat, Kincsőt kivéve aki a szétcincált lábával már nem tartott velünk. Néhány jó fotó után mi is elindultunk hazafelé, remélve hogy következőkor már többen is velünk tartanak az önkéntesek közül.

(Lakatos Éva)

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Lakatos Eva írta...

Barni is ott volt...csak Ő fotózott, így lemaradt a csoportképrő. Máskor jöhetnétek többen is mert Kincső bepittbull és szétcincál.

Barnika írta...

a postas petbe bele.....a kovetkezon rajtaleszek:D

Szende írta...

Szuper volt ez a hetvege!Jot furodtunk kincsivel,de semmi gond semmi gond!Kar hogy eltelt!